Monday, November 3, 2008

Introduction


Adakah anda pengguna perkhidmatan talian prabayar (prepaid)? Jika benar, jangan malu, berdasarkan statistik yang dikeluarkan oleh Suruhanjaya Komunikasi & Multimedia Malaysia, daripada lebih dari 22 juta pengguna talian mudah alih diMalaysia, 83% adalah pengguna prabayar(prepaid).*Statistik bagi pada suku ketiga pada tahun 2007.


KAD RELOAD

Sebagai pengguna prepaid dimanakah anda mendapatkan kad reload anda? Biasanya tentulah di kedai-kedai telefon bimbit yang berdekatan dengan anda betul tak? Berapakah jarak kedai yang terdekat dengan tempat tinggal anda? Berapa lama masa yang anda ambil untuk topup/membeli kad reload tersebut? Berapa pula kos perjalanan?(minyak kereta/motor, tambang bas dll). Pernahkah anda mengalami keadaan di mana anda kehabisan kredit? Samada sebab tak sempat beli kad reload ataupun tiada kedai yang buka terutamanya pada waktu tengah malam atau dinihari?

Kini anda tidak perlu memikirkan lagi segala masalah di atas. Anda boleh reload talian prepaid anda dengan begitu mudah sekali, bila-bila masa sahaja yang anda suka, dimana jua anda berada dan dalam 24 jam setiap hari dengan cara yang paling ringkas dan mudah. Segala-galanya hanya dihujung jari anda.


RELOAD GUNA SMS

Industri MOBILE telah membawakan satu teknologi yang sangat menarik iaitu Sistem Pesanan Ringkas atau SMS. Statistik hasil kajian Suruhanjaya Komunikasi & Multimedia Malaysia menunjukkan lebih dari 14.6 billion SMS telah dihantar dalam tempoh suku ketiga tahun 2007. Kini anda boleh gunakan kemudahan SMS ini untuk reload talian prepaid anda dengan mudah dan pantas. Tak perlu bersusah payah dan habiskan masa ke kedai, tak perlu simpan stok kad reload dalam poket anda, tak perlu risau kehabisan kredit pada waktu yang amat kritikal (tengah malam/dinihari). Segala-galanya kini hanya di hujung jari anda dan dengan handphone sedia ada yang anda gunakan, Mudah, Senang dan Pantas!!!!!

Anda juga akan mendapat diskaun sehingga 15% setiap kali pembelian dan akan mendapat bonus mingguan sehingga 60% daripada keuntungan bagi setiap jualan kad reload sama ada anda beli untuk kegunaan sendiri ataupun anda jualkan kepada orang lain. Macam mana, bagus tak? Mana ada kedai yang boleh memberikan tawaran menarik sebegini?


RELOAD JANA PENDAPATAN

Dengan diskaun sehingga 15% dan bonus mingguan sehingga 60% daripada keuntungan hasil jualan, insentif penajaan dan overriding serta lain-lain insentif lagi yang disediakan maka sistem ini bukan sahaja memberi perkhidmatan yang Mudah, Senang dan Pantas!!!!! malahan secara tidak langsung dapat menjimatkan perbelanjaan anda dan sekaligus dapat menjana pendapatan sampingan untuk anda jika anda berminat. Lanjutan dari itu Asia Mobile Commerce Privilege (M) Sdn Bhd bertindak melahirkan portal M-Commerce MyMode bagi membantu anda dan para pengguna mobile phone di seluruh Malaysia menjana keuntungan menerusi telefon bimbit mereka sendiri. Inilah trend perniagaan masa kini. Perniagaan di hujung jari. Kos yang Rendah, Risiko yang kecil, tetapi Keuntungan yang berlipat ganda!!! Syaratnya anda berminat dan rajin berusaha. Jadi kenapa tidak anda SERTAI KAMI SEKARANG?


KENAPA SAYA MESTI MEMILIH MYMODE?

1. LATAR BELAKANG SYARIKAT YANG KUKUH!!!

MYMODE diasaskan oleh syarikat Asia Mobile Commerce Privilege (M) Sdn. Bhd (618758-H), beribu pejabat di C01-1, Dataran Palma Ampang, Jalan Selaman 1, 68000 Ampang, Selangor. Ia telah didaftarkan pada tahun 2003 dan sehingga kini telah mempunyai lebih dari 155,000 orang agent seluruh Malaysia. Ia telah memenangi beberapa award di peringkat antarabangsa seperti "The 4th Asia Pacific/Malaysia e-Entreprenuer Excellence Award" dan "The 4th Asia Pacific International Honesty Enterprise - Keris Award 2005".


2. PRODUK WAJIB BELI!!!

Kami tidak menjual produk yang membuatkan anda terpaksa berfikir 2 atau 3 kali untuk meninggalkan barangan yang anda gunakan sekarang. Sebaliknya produk kami adalah barangan wajib beli dengan harga yang sama/lebih murah dari dipasaran. Malahan MYMODE memberikan anda BONUS dan INSENTIF tambahan lain yang anda tidak akan dapat di mana-mana gedung sekalipun!!!


3. PERMINTAAN YANG KONSISTEN!!!

Sekiranya Si A membelanjakan RM60 sebulan untuk prepaid handphonenya, dia pasti berbuat perkara yang sama pada bulan hadapan malah kemungkinan akan lebih dari RM60. Ini kerana prepaid kini telah menjadi keperluan harian masyarakat. Dari permintaan yang konsisten inilah yang menjamin pendapatan anda di dalam MYMODE juga adalah konsisten dan semakin lama semakin bertambah!!!


4. SISTEM YANG CANGGIH DAN TELUS!!!

Syarikat telah mewujudkan 10 Gateway mengikut telco-telco tertentu yang anda gunakan samada Maxis (012/017/0142) atau Celcom (013/019/0148) untuk segala urusan jual/beli, pendaftaran ahli dll melalui SMS. Anda akan diberikan Nombor PIN untuk mengakses ruangan ahli dimana semua kegiatan perniagaan anda direkodkan. Segala aktiviti atau urusniaga anda akan dicatatkan dalam masa sebenar oleh sistem. Tiada kesilapan, tiada penipuan. Semuanya boleh dipantau sendiri melalui Mobile Lounge MYMODE yang disediakan oleh pihak syarikat. Antara lain anda boleh memeriksa penyata jualan anda, penyata bonus, pengiraan bonus, senarai downline, aktiviti downline, promotion dan pelbagai lagi.


5. MODAL KECIL, UNTUNG BESAR

Berapakah yang diperlukan untuk memulakan perniagaan kedai Prepaid Card? Untuk menyimpan stok hanya 10 keping setiap topup card dari pelbagai telco sahaja, anda memerlukan sekurang-kurangnya RM5,000 tidak termasuk kos-kos lain seperti sewa kedai, pendaftaran, lesen dan sebagainya. Tetapi, dengan MYMODE, anda boleh mula menjadi agen dan menjalankan perniagaan dengan bayaran penyertaan serendah RM65 sahaja!!! (Sekali bayar sahaja seumur hidup. Tiada sebarang yuran bulanan atau tahunan). Jumlah ini terlalu kecil jika dibandingkan dengan potensi keuntungan yang bakal anda perolehi.

BERMINAT? SERTAI KAMI SEKARANG!!!!!

HANTARKAN SMS ATAU TERUS HUBUNGI KAMI DI NOMBOR@EMAIL BERIKUT:

013 211 9706

mymodeteam@ymail.com

Daftar Di sini

Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle